fbpx

REGULAMIN WARSZAWA

Regulamin sklepu internetowego 

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy NOVA SUSHI, dostępny pod adresem internetowym www.novasushi.pl, prowadzony jest przez Norberta Mikołajczyka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą NOORBI Norbert Mikołajczyk, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9512036129, REGON 141222961
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu. 

§2

Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą NOORBI Norbert Mikołajczyk, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9512036129, REGON 141222961
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: www.novasushi.pl
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

 

  1. Dane teleadresowe Sprzedawcy:

    Nova Sushi Wesoła: 05-077 Warszawa, ul. Pogodna 27, tel. 881240260

    Nova Sushi Wilanów: 02-956 Warszawa, ul. Lentza 35, tel. 223745445, 500508306

    Nova Sushi Białołęka, 03-149 Warszawa, ul. Aluzyjna 33, tel. 576060970, 570777330

    Nova Sushi Zielonka, 05-220 Zielonka, ul. Wyszyńskiego 24B, tel. 500507992

    Nova Sushi Ursus, 02-495 Warszawa, ul. Bohaterów Warszawy 26, tel. 730525630

    Nova Sushi Piaseczno, 05-500 Piaseczno, ul. Powstańców Warszawy 17, tel.   536090536

      1. Adres e-mail Sprzedawcy: info@novasushi.pl
      2. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
      3. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 12-22

       § 4

      Wymagania techniczne

       

      Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

      1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej
      2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
      3. włączona obsługa plików cookies,,
      4. minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli

       

      § 5

      Informacje ogólne

       

      1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 
      2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. 
      3.  Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
      4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

       

      § 6

      Zakładanie Konta w Sklepie

       

      1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: aktywny adres e-mail i hasło
      2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
      3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
      4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

       

      § 7

      Zasady składania Zamówienia

       

      W celu złożenia Zamówienia należy: 

      1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj”;
      2. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
      3. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
      4. kliknąć przycisk “Do kasy”
      5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie

       

      § 8

      Oferowane metody dostawy oraz płatności

       

      1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
      1. Dostawa na wskazany adres
      2. Odbiór osobisty w lokalu Nova Sushi
      1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
      1. Płatność przy odbiorze
      2. Płatność za pomocą wybranego systemu płatności elektronicznej
      1. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy, minimalna wartość zamówienia z dostawą wynosi 39 zł, koszt dostawy do 12 km od lokalu jest bezpłatny, powyżej 12 km wynosi 10 zł, powyżej 20 km jest ustalany indywidualnie
      2. Zamówienie jest wysyłane pod adres wskazany w formularzu, jeżeli formularz jest niewłaściwie wypełniony, restauracja poinformuje o tym Klienta. Jeżeli formularz jest niewłaściwie wypełniony i nie możliwości kontaktu z klientem, realizacja zamówienia nie będzie realizowana.
      3. Na każde sprzedane zamówienie wystawiamy paragon lub fakturę VAT, która będzie wysłana drogą mailową, na podany adres e-mail. Do wystawienia faktury VAT niezbędne jest podanie numeru NIP zamawiającego.

       

      § 9

      Postępowanie reklamacyjne

       

      1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu lub aplikacji użytkownik może zgłaszać na adres e-mail lub w formie pisemnej na adresy podane w paragrafie 3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail użytkownika oraz dokładny opis stanu faktycznego

       

      1. Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych. Użytkownik zostanie poinformowany o swojej reklamacji poprzez e-mail lub listownie.

       

      § 10

      Dane osobowe w Sklepie internetowym

       

      1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest firma administrująca sklep on-lina Bxpress Sp. z o.o., ul. Lipowa 29, 15-424 Białystok
      2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, 
      3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: 
      1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym z formy dowozu, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
      2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 
      1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
      2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278. 

      § 11

      Płatności PayLane

      Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278. 

       

      § 12

      Postanowienia końcowe

       

      1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
      2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
      3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 

      4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

      Płatności PayLane

      Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278.